Regulamin

ZASADY I WARUNKI

Umowa określa warunki elektronicznej wymiany walut Wymien-psc.pl. Korzystanie z usług serwisu Wymien-psc.pl  oznaczają pełną zgodę klienta na daną Umowę. W przypadku braku porozumienia z Umową, klient nie ma prawa do prowadzenia wymiany w Wymien-psc.pl.

Usługa Wymien-psc.pl  zapewnia klientom elektroniczną wymianę danych pomiędzy Paysafecard, PayPal, BLIK oraz przelew zgodnie regulaminem.

Administracja Wymien-psc.pl  nie ponosi odpowiedzialności i nie pokrywaja strat spowodowanych nieprawidłową (nieautoryzowaną) usługą użytkowania, a także błędami popełnionymi przez klienta przy wypełnianiu form wymiany, co może skutkować przeniesieniem środków na niewłaściwe konto bądź opóźnienie wymiany.

Wymiana operacji zostanie zakończona, ponieważ usługa przekazuje środki klientowi.

Operacja jest transakcją jednorazową. Zwrot przekazanych środków po wymianie nie jest możliwy.

MYPSC – Istnieje opcja wymiany z konta mypsc. Wymianę taką można zrealizować od kwoty min 100 zł i jest ona możliwa przez nasz fanpage.

Administracja serwisu zastrzega sobie prawo do trwałego zatrzymania środków przekazanych mu przez klienta, podjęła próbę jakiegokolwiek ataku na serwer, a także wszelkich prób włamania i oszustw na tej stronie lub dokonywania jakichkolwiek oszustw na tej stronie.

Korzystanie z Usługi w celu wykonywania łobuzerskich i nielegalnych działań jest zabronione. Korzystając z Serwisu, klient zgadza się, że każda próba wymiany kapryśnego kapitału będzie miała wpływ na wszelką surowość prawa.

Ta strona kupuje PIN Paysafecard. Chociaż Usługa nie jest wspierana przez Paysafecard ani nie jest powiązana z administracją Paysafecard i działa całkowicie niezależnie. Przesłanie numerów kuponów na tej stronie oznacza, że ​​zgadzasz się na wszystkie opublikowane warunki i rozumiesz, że robisz to wyłącznie na własne ryzyko. Administracja Paysafecard nie ponosi odpowiedzialności za tę usługę. Ufając tej stronie, polegasz wyłącznie na jej solidnej reputacji.

Wszystkie informacje umieszczone na tej stronie, w tym obrazy graficzne, kody źródłowe skryptów oraz informacje tekstowe, są własnością Wymien-psc.pl. Wszelkie kopiowanie informacji będzie w każdym przypadku ścigane i nieuchronnie spowoduje skargi do organów ścigania i wszystkich organizacji, odpowiedzialnych za dystrybucję i umieszczanie tych informacji. Logo Paysafecard, PayPal są własnością odpowiednich właścicieli.

Strona wymienia środki od 1h do 72h po zmiany statusu zamówienia na „przyjęte przez pracownika”. Długość wymiany zależy od tego czy użytkownik zgłosił przez fanpage chęć przyspieszenia wymiany oraz od tego czy podane przez niego dane są zgodne z faktycznym stanem oraz od czynników zewnętrznych – czyli dostępności administracji. W momencie otrzymania maila o wykonaniu wymiany najpóźniej tego samego dnia środki będą na koncie PayPal lub bankowym (w przypadku przelewu na telefon) a w przypadku przelewu tradycyjnego – w najbliższym dniu roboczym (nie jest to zależne od nas).

W przypadku podania poprawnego kodu PSC ale błędnych danych proszę niezwłocznie ten fakt zgłosić do nas abyśmy mogli poprawnie uzupełnić dane.

W przypadku wymiany kodu w innej walucie niż PLN, istnieje możliwość naliczenia dodatkowej prowizji (50-70%) z tytułu przewalutowania, wysokość prowizji zależy od waluty i typu kodu, jeśli chcesz się doinformować jaką kwotę konkretnie otrzymasz, zaraz po wysłaniu zlecenia wyślij nam numer zlecenia na facebook z zapytaniem o wysokość dodatkowej prowizji. Nie wymieniamy kodów zakupionych w: Grecji, Szwajcarii.

Po złożeniu zlecenia na stronie istnieje możliwość anulowania go tylko przez kontakt na Facebooku strony, w przypadku podjęcia realizacji zlecenia przez stronę (czyt. użycie kodu i rozpoczęcie procesu wypłaty) anulowanie zlecenia nie jest już możliwe.

Kod zawsze jest wczytywany w całości czyli nie ma opcji wypłaty połowy środków z kodu, w przypadku poprawnego kodu zostaje wypłacona wartość podana przez użytkownika. Jeśli użytkownik się pomyli i poda mniejszą wartość kodu niż była w rzeczywistości ma 24h na zgłoszenie tego faktu przez e-mail lub FB w przeciwnym razie zostanie wypłacone tyle ile użytkownik podał.


Jeśli przelew PayPal nie zostanie odebrany w przeciągu 10 dni po wysłaniu go na wskazany adres zostaje on zwrócony.

Gdy na kodzie znajdują się środki a zlecenie zostało odrzucone z powodem „kod nie został doładowany” a kod jest zablokowany, musisz zgłosić się z tym do supportu PSC bo środki nie zostały ściągnięty a support PSC czasami weryfikuje kody i po kontakcie z supportem środki otrzymasz na konto bankowe.

Jeśli minęło ponad 48h od wysłania zlecenia a ty nie otrzymałeś aktualizacji statusu koniecznie napisz do nas na FB, też jesteśmy ludźmi i czasami coś możemy pominąć a zależy nam aby każdy użytkownik był zadowolony, powodem takiego opóźnienia również mogą być błędne dane wprowadzone w zleceniu, prosimy wówczas o napisanie do nas na facebook i skorygowanie ich.

„SPAM” zleceniami z tym samym kodem nie przyśpieszy twojej wymiany a jedynie ją opóźni gdyż musimy poświęcić czas na anulowanie zleceń podwojonych, przyspieszenie zlecenia jest omówione w punkcie wyżej.

Obowiązkiem osoby wysyłającej wymianę jest posiadanie sprawnego konta PayPal wraz z walutą PLN, w przypadku nie posiadania waluty PLN nie ma możliwości wypłaty środków, jeśli środków nie otrzymałeś z powodu twojej niewiedzy masz możliwość w ciągu 10 dni napisać na support, dodać walutę PLN i otrzymać swoje środki.

W celach kontaktowych napisz do nas przez nasz fanpage.